Tuesday, November 22, 2011

Alhamdulillah HarimauMuda menang. Apalagi sujud syukur beramai-ramai lahh weyy hahha :D Sorry lah aku kalau dah menghadap bola nii phone memang tak pegang ehehe: :3
Wahai bibik-bibik sekalian, jangan sedih ye? Kalian harus bangga melihat majikan kalian menang. Bangga weyy bangga. Bangga tak bik? 
Alaaahh tadi baru nak tunjuk ada seorang bibik ni tetiba jeh tag dekat aku. Mana tah dia jumpa twitter aku. Followers pun tak apatah lagi aku nak following dia EEWWW. He said that " Malaysia Citizen is a Beast." Eh dude, where's ur kepala otak? Lost already? Ohh I see... Aku rasa this guy doesnt know the difference between humans and animals, ISH so sad :"( 
 Last but not least, 
I love thissss QUOTE from Nohh and bak kata pengulas, Indonesians arent professional ;)

                                                                                 Salam and good bye ;)

- FIN -