Friday, October 14, 2011

Ahhhhh penat penat penat penaattt balik dari sekolah jeh terus kena pergi tuition dan sampai rumah 6.50 pm. Makan pun tk sempat. Breakfast jeh kot. Jangan sampai malam menangis kena gastrik dah. Tapi enn penat penat pun have fun! Lagi-lagi masa jawab essay, bukan sebab soalan bocor ke tak. Semalam aku dpt text dari dyeorg sume yang essay keluar speech tapi seperti yang aku katakan, memang aku tak study English pun malam tuh. Tak prepare pun sebab aku sibuk buat hw tuition. Pagi-pagi bangun carik buku rujukan then baca dalam kereta. Lagi satu minit dah nak exam, aku sempat mintak Fyna ceritakan semua pasal fruitcake, qwertyuiop semua tuh. Flashback balik. Ya Allah, terima kasih lah doeeee!


Then masa buat essay, Alhamdulillah smooth je tapi aku takut kalau aku lari topic yang section b number 4. Time buat essay tuh peh aku teringat masa aku form 3 sia. Rindu dengan Izat & Hazira :"( Aku pun nak ikot korang berhijrah dari Mekah ke Madinah. Lagi setahun suku jeh aku sekolah lepas nih aku nak berhijrah ke oversea tapiii papa aku awal-awal dah cakap. Dia taknak anak perempuan dia belajar kt oversea. Sebab risau keadaan kat sana. Nak carik bilik sewa dah lah susah. Sana adat dia lain dengan kita. Mereka bukan kira muhrim atau tak. Tuh belakang kira. Haihhhzzzzzzzzzz aku bukan apa, kalau setakat berangan nak belajar bercita-cita tinggi tuh, aku lah juaranya. Tapi usahanya aku lah kecundangnya. Kesian aku tengok diri aku hamboiiiii hahaha.


Btw, hari ni last tuition. Tetiba rasa macam alaaa kenapa dah last? Alahai sedih tak sedih sampai aku lupa nak mintak maaf dkat cikgu haha. Alaaa apa gunanya handphone? Apa ada hal ;) Insyaallah, i'll try my best to make you risau alamak pokai lah aku kali ni hahhaa LOL beliau takkan heran punya. Cikgu kan~ 


- FIN -