Saturday, October 15, 2011

Hari ni aku seperti seorang manusia yang begitu dan begini yang sukar untuk digambarkan dan gambarannya bukan seperti yang dapat digambarkan dan tiada gambar untuk dijadikan gambar dan itulah manusia yang begitu sukar untuk digambarkan dan seterusnya telah aku jadi sepertinya. Sebenarnya aku putus cinta. Maafkan lah ye kerana aku menipu dan korang percaya.

Hari ni aku seperti menjadi orang begitu dan begini kerana aku tak tau kenapa aku rimas sangat dan tiada upaya untuk menelaah buku dan hal ini telah menjadikan aku seorang begitu pelik kerana aku bertindak di luar kawalan.
Keadaan yang begitu memaksakan diri ku telah menyesakkan dadaku. Aku benci bersikap begini. Kenapa? Kenapa? Biarpun telah dicalm down kan oleh girlfriends aku tapi entah mengapa. Aku sekarang berada di luar kawalan. Tindakan yang aku lakukan nii aku yakin, semua orang tidak akan peduli dan tidak akan menyesal.
YEAH 100% aku yakin!
Terima kasih Ya Allah kerana telah melahirkan sesuatu buah fikiran yang begitu bernas sekali..
Pada aku lah...


Perkara yang pertama sekali aku telah melangkahkan kakiku ke dapur
aku bertindak di luar jangkaan
aku memegang pisau.....
aku yakin yang aku amat memerlukannya...
tapiiiiii.....
aku ragu-ragu sehinggakan berulang kali aku memikirkannya :(
Betul ke apa yang aku buat niiii? :"(

Dan aku lakukan jugak akhirnyaaa..
OUCHHHH..!! Terasa sakit panas pedih semua ada :'(
Nvm, no one yang pedulikan.
sebab.....
aku sorang je kat rumah sekarang niii....

Eventho tangan aku niii dan rasa panass ,
aku tetap satisfied w/ what I do :")
Dan ini lah inilah akibatnya yang terjadi 
Yang aku perlu tanggung, terima... :")























YEAYYYYYY I'VE DONE MY CUSTARD PUDING..!!
YIPPYY YIPPYYYY :D

- FIN -