Monday, October 10, 2011

Assalamualaikum, hi there! Nice planet. We'll take it! Ah. No! I'll take it. Booosssh! Wht the Big Bang am I talking about?


So far Alhamdulillah hari ni dengan cerianya aku pergi sekolah tanpa sebarang kerisauan pun bertahkta di hati. Oh well well well itulah yang aku nak dengar! Dengar apa? Dengar Pn.Hanisah dah bagi ktorg full marks fr kerja kursus acc and she give 2 weeks more to siapkan all the things. Alhamdulillah. Haaa mcm nii lah baru best! Bak kata Natsha, " Kalau dia tak bagi aku full marks, aku bunuh dia! " ----> Hhaha gangster dooo!


Kejap lagi aku nak study Sejarah. Aku dah ada spirit dah sebab cikgu sejarah mintak maaf sebab selalu tahan ktorg bertiga. HAR-HAR sebab ktorg niii mulut berjalan tapi tangan tak berjalan! Lol aku pun mintak maaf dekat dia. Mintak berkat lahh weyyy :p Bila dah ad spirit niii, apalagi aku pun bawak balik buku teks sejarah yang dah berkurun lamanyaa bawah meja aku tuuu ^_^  Lagipun aku tahu, dalam diam-diam ubi berisi, ad orang tu study sesenyap. Dia tak nak aku tahu yang dia study. Well Oh Well aku tak kisah lah bro, kau nak study, go on. Tak perlu nak pura-pura tak study. Aku tak suka. Kau paham tak aku tak suka? -______- Bahaya kawan dengan kau nih. Betul-betul bahaya! WATCH OUT BABY! IM GONNA BEAT YOU! 

Lastly, aku nak mintak maaf kat korang semua for all my faults. Aku dah mintak maaf nii. Tak nak maaf kan dah. Korang yang berdosa, bukan aku welkkkkkkkkkkk :p Hahha kbye salam readers :*
- FIN -