Sunday, October 9, 2011

My latest post, I mean down here. ERGH so embarrassing me! Harhar act it was urgent bt seboleh-boleh aku nak post LOLS really sangat memalukan kayy! Nak cepat kot time tuh. Act bukan 10mins kurang 5 mins kot. ERM, nvm. No need to delete it :) Okay memandangkan exam is around the corner, korang tolong doakan aku ni rajin belajar kayy. Gimme some spirit and those yang wish semua tuh thnks kayy. ILOVEYOUALLS muah muah :*

Fr the 2nd paragraph, lemme tell you wht are my status right now. Bukan maksud aku single ke tak single ke. Tu belakang cerita! Lol. Status? Ohh I'M VERRY MESSY! So messy like a hell baby! Honestly, Im not messy like busuk tak mandi semua tuu but Im messy w all my sch's thing. Ya Allah tolonglah hamba mu ini. Aku kusut dengan acc nya yang tak siap lagi. Dengan examnya nya lagi. Rabu nii weyyy exam. Rabu nii. Diulangi Rabu niii. AHHHH mengapa ini semua harus berlaku? Apakah ini kerna diriku? Sedangkan aku penawarnya dalam percintaan. Tak sanggup aku melepaskanmu. WHAT-THE-FUCK ARE YOU TALKING AMILIN? :/

Caaiittt! Aku dah tade masa dah nii. I only have 15 mins and then I need to stop fr doing my acc. Ehhhh berapa banyak kau nak guna masa nii? Only 10mins cukup lah. Kayy wtv -,- ( Aku dah gila,cakap sensorang ==" ) Act, aku nak story wht am I nt go to sch fr two days. It's bcause I went to PAVVILION fr a shopping sakan babeee! Dun be so jealous! HAR-HAR jangan tegak sangat ehh kalau aku tak sekolah semata-mata nak shopping. Act me and my parents oso pokde poksu semua tuh hantar mokteh and pokteh to airport dekat Kelana Jaya ea? Ehh ntah tak engt. HEHE. Dyeorg nak pergi menunaikan ibadah haji. Alhamdulillah. Tapi aku sedih sebab tak dapat pergi Mekah :") I miss there so much. Mama papa next year kita pergi lagi ea? :")))

Okay TIMES UP and I gotta go. My acc are waiting for me to langsaikan hutang. Byebye Assalamualaikum peeps! 

- FIN -