Friday, December 9, 2011

HELLO

Semalam punya semalam aku mimpi aku masuk Uitm. K dalam mimpi tuh. Tetiba terasa diri dh kat Uitm then aku rasa macam weird sangat. I was talking to myself ,"Eh pehal aku tetiba dkat sini? Aku kan form 4. Takkan tetiba jeh dah masuk U. Form5 pun belum lagi." Time tu aku bluuuuur sangat!
Then aku pergi kat satu blog ni di mana ramai yang macam aku yang baru masuk. Dkat blog tu Ya Allah ramai gila doe. Dia bercampur perempuan & lelaki. 
Aku punya lah turun naik turun naik tangga then terjumpa lagi tiga orang member yang rapat. Tapi aku tak engat siapa. Mimpi kan~

Kitorang berpelukan then lepak dekat cafe. Bebual semua sampai satu tahap masa tetiba hati aku rasa macam takut. "Nanti roommate semua yang aku tak kenal. Dahlah setiap sem tukar dorm." "Nanti dah jauh dengan mama papa. Ahhhhh tak nak!" "Nanti aku kena buliiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Selamanya tak naaaakk!!" 
Punya lah macam-macam aku fikir. Sampaikan aku cakap, "Alamak tertinggal jam. Acane niii? Bila papa nak datang lagi nii?" "Allah, lupa nak suruh mama belikan day cream. Habis lah nanti muka pedih.." Ya Allah cerewetnya aku masa dalam mimpi tuuuuuu. Rasanya aku ni elok je perangai. Tak mcmtu pun :p 

Lepas we all lepak dkat cafe, ktorg pun merayau balik pergi kat blog tadi. Dalam mimpi aku tu, semua budak yang macam aku ni semua tade kunci dorm. Entah kenapa. Yang aku ni pun satu kan kunci tu share dgn roommate ahaaha. Then bila dah tade kunci semua, malam tu semua tido bersepah. Entah aku tak tahu diorang semua tido mana sebab aku tido dkat satu dorm ni. Ada kakak yang aku kenal. Dia mempelawa diriku yang comel lagi baik hati HAHAHAHAHAH! MTL! ;D

Okayy tthe end sebab tidur aku diganggu oleh suara mama yang menggantikan alarm. Ohh ye bila  aku cerita kat mama, dia? .... diii... diiaa KETAWA. She said tht i'm toooooo cerewet! zzzzzZ -.-

p/s : Before this, dah lama dah act. I dreamed I was able to bid into the Matrik aahaha and dekat sana aku stress sangat sangat. Study sambil menangis ahaha lewwlllzzzz

- FIN -