Sunday, December 11, 2011

Hello peace be upon :)

Hai nothing last foreverrrrrrrrr tuh je yang aku nak cakap haha. Lol tipu sebenarnya.

Ohh yee semalam tengok lunar eclipse tak? Kita tengok hehe. 1st time dalam hidup aku buat solat sunat gerhana hahaha sebab tetiba terlintas di hati cantik gila bulan tu, besarnya kuasa Allah! Naif sungguh aku ni :") 

Cuti kali nii enn  so far okay lah jugak. Melaka dan Kl jelah makannyaaaa. Mama dengan papa still dalam perancangan whether nak pergi Kl lagi atau pun Desaru. I don't know.Nway memang bored gila lah kan hari-hari duduk rumah. Hari-hari kena bangun awal. Mama marah kalau anak dara dia bangun lambat. Okay baguslah nanti bila I dah besar, get married, I dah terbiasa bangun awal. Nanti boleh buatkan breakfast untuk husband I  xx  hahahahaaaah! Go die.

Btw, esok kita nak buat cakeeeeeeeeeeee for the 3rd time. Yang 1st time buat dengan Lynn. She came to my house last 1st and 2nd December. The next day aku bake lagi. By myself kayyy!! Hhehe at 1st papa punyalah memang annoyiiinggg gila. Dia kutuk cake aku hangus masa dalam oven, cakap tak sedap lah, at last dia makan banyak haiyoo :O Tapi kan, nanti 1st of Jan 2012, aku nak buat satu cake special fr my lovely grandma. Hhehehe birthday dia yang ke-68. Insyaallah ;)

Okay lah me got to go. Take care, Assalamualaikum, Ciao bubbyeee xx

- FIN -